2005-11-20

星加坡、馬來西亞之後

兩個地方俾我嘅感覺﹐都同我去之前心目中嘅印象唔同。個個都話星加坡好乾淨﹐地方好少。我就見到佢好企理﹐但唔係醫院嗰種冇人氣嘅一塵不染。話佢地方少﹐佢面積係細過香港﹐但係平地佢多過香港多多聲!周圍無啦啦都會有塊乜都冇嘅大草地;啲路又直又闊又長。
馬來西亞啲車路﹐一如Lonely Planet所講﹐質素好得很。市際巴士班次很多﹐車很舒服。我冇諗過嘅係﹕一個遊客在馬來西亞﹐基本上唔會受人埋身拉客。啲人係會問你「的士﹖」、「租電單車﹖」、「買手信﹖」。你話唔買﹐佢地就算﹐唔會chuer住你。我地朝早八點前就到達Pangkor島﹐想租單車﹐點知太早﹐D舖頭未開﹐淨係得電單車租。啲島民都好熱心話俾我地知邊到有單車租﹝雖然我地去過間舖頭﹐見到未開﹞。在條街行行企企等開門﹐一個半小時前見過﹐做租電單車嘅人咁啱又揸車經過﹐重叫我地去邊間舖頭﹐話間舖而家開咗啦咁。
馬來西亞好多獨立屋﹐鄉村地方啲屋都好企理架。周圍都係樹。啲樹好高。在金馬侖(Cameron Highlands) Jungle Trekking時可能走錯路﹐入咗叢林﹐啲泥好鬆﹐一枝竹輕輕插落地﹐成兩呎入咗去。啲泥一定好肥沃。

2005-11-04

東南亞

我就來放假啦﹐可能去東南亞。下星期就係啦﹐仲未買機票﹐因為仲未決定去邊。