2007-03-29

八卦餐廳

想不到今年電影節我挑的場次大都在朗豪坊和時代廣場,竟然只有一場在文化中心。

朗豪坊旁邊一間餐廳很不錯呢,最近三次去朗豪坊看戲都選這間。選這間最主要的原因是它少顧客,又整潔,我吃完可以安心看書等開場。需知要是餐廳其門如市,我才消費幾十元卻長時間佔據一張桌子,很大壓力呢。食物有點心思﹔湯很濃,雖然有次太鹹﹔咖啡絕不是大路貨,我明知晚上喝咖啡會睡不著,還是要喝。

餐廳主人該有研究命理,門口旁邊的書架上放滿命理書﹐讓人借閱,只是也許沒人動過。最讚的是這間西餐廳的招牌是個八卦。

3 comments:

Anonymous said...

我之前去UA朗豪坊睇過兩場, 呢個星期唔會再去咯. 可唔可以講間餐廳個名? 我個物理治療師響附近, 我有時都要去果頭, 如果之後搵野食又怕多人.
上個星期去左附近一間叫北海道活壽司食迥轉壽司, OK喎, 無食到肚痛. 響創興廣場地下.

p.s. 喂, 唔該唒你講個Fresh Air個頭廿分鐘既劇情我聽, 感激流涕呀!!! :)

kafailo said...

餐廳叫天機棧。地址是UA朗豪坊斜對角一個block。與其講不如畫:

<- 油麻地 | 山 | UA 朗豪坊
---------+ 東 +-----------

---------+ 街 +-----------
x 天機棧 |   | 大家樂 SaSa

Anonymous said...

哦, 咁我知啦, thank you!