2006-01-03

有讀者、J2ME、Antibes同學

呢個blog意外地得到一個讀者﹐令我加添動力去寫。多謝P小姐。
朋友話有人打麻將唔用籌碼﹐開個Excel寫就得。而最近我又睇過D手機上嘅Java程式。尋睌諗起﹐不如寫個計分程式响手機上行﹐咁張「分紙」咪唔使放開一邊﹐而可以擺上枱﹐或者直情放入籌碼柜桶。諗落都幾方便。如果Memory限制唔太大嘅話﹐重可以自動計埋圈數添。個layout同工作流程尋睌一路跑一路諗。 跑完之後已經開始整個Swing嘅UI。我怕個UI太多Panel﹐响手機上行會太食Memory。
愈諗愈多feature可加。最好幫埋你計番﹕入副牌入去﹐佢話你知食幾多番。如果搞掂呢個﹐就可以搵資料寫埋個台灣牌同日本牌計法。
一月一日﹕收到在Antibes嘅同學嘅電郵﹐話二月開始會來香港住。唔係路過﹐係住啊。我覺得係份幾好嘅新年禮物。佢來香港…做空姐啊!我有空姐朋友啊!
去北京南山滑雪﹐究竟D雪會唔會硬如冰﹖或者﹐會唔會根本就一地都係冰﹖

2 comments:

Anonymous said...

空姐朋友啊! 快d 介紹我識

rururu said...

Ms. P?!
is that me??
not ms. RU?
hahahaha.....