2008-10-14

老撾

布施

去了老撾,又稱寮國,即是Laos,是東南亞唯一的內陸國家。沒有海,但有壯觀的湄公河。我沒有網上相集,只好挑幾張有趣的出來:建築.雕塑路.風光

南部(Don Dhet, Don Khon, Champasak, Don Daeng)人好友善,唔同地方嘅小朋友見到我踩單車都會大大聲叫,伸定隻手出來--等我經過時拍拍手。尤其Don Daeng真係十家人有九家都會打招呼。

在Bolaven Plateau山區啲人就用好疑惑嘅眼神望我,就算有啲小朋友叫我都係細細聲,怕羞得多。

在Vientiane就係冷漠嘅城市人啦。

有啲村屋都幾簡陋,啲人應該都幾窮,但再窮的地方都唔污糟,冇話周圍垃圾,臭氣薰天咁。啲厠所直情可以用乾淨來形容。點解喺中國,包括香港,由窮到貼地到富貴嘅地方,啲厠所都及唔上人地老撾呢?

咖啡濃到極點,加上四分之一杯係錬奶,杯野真係杰杰地,超好飲!

泰國的火車同長途巴士嘅班次,只有始發時間係可信嘅。九小時嘅火車旅程遲到兩小時,另一個地方九小時嘅巴士都係遲兩小時。靠佢駁飛機死梗。

7 comments:

chiuki said...

好羨慕啊!

我好想去老撾,可以的話從泰北清邁陸路過去,由Luang Prabang沿河下永珍。

幻想中...

kafailo said...

清邁我沒去過,想去啊。
最想在Ayuttaya同素可泰騎單車,然後上清邁、清萊。

fa said...

最喜歡“人”的照片。

作爲運輸界業者,覺得泰國同業最厲害的是一早做好準備,上一班誤點不會影響到下一班的出發,資源運用永遠有回轉餘地。

kafailo said...

我在一個小站等火車,這個站是總站後第二個站,車程不到一個小時,車來時已經遲了大半小時!

Anonymous said...

very good photos ar.
use webshots and post online ma!

kafailo said...

謝謝啦,看來旅遊照總是較文字吸引目光的。

kafailo said...

題外話:很討厭「吸引眼球」的說法。公司做了條短片介紹近期案例,片頭有個大眼球跑來跑去彈來彈去,被個燒杯一下罩住。寓意是甚麼?答曰:eyeball catching。很土啊,冷得我~~