2007-01-29

墨你個頭

美心的墨西哥肉醬熱狗下午茶﹐那墨西哥肉醬﹐墨你個頭﹐是午餐的肉醬意粉的肉醬!還附半條意粉!

6 comments:

So B said...

某天在樓下的大家樂吃日式親子飯,理論上是炒蛋至半熟混和雞球.可以,端出來的是中式的雞球,再加個蛋花湯咁o既玻璃 '獻'...

kafailo said...

我中學時吃過大家樂的葡雞飯﹐雞是燒味部的油雞。

Anonymous said...

呢個可能係我唔知頭..
我叫個蛋沙律熱狗,但係原來係冇狗既,得個熱狗包包住d律.
咁..條腸呢?

kafailo said...

蛋沙律熱狗我未食過。但係睇個名﹐我都預佢冇狗。我預佢似Delifrance嘅蛋沙律法包。蛋沙律加腸呢個組合有啲奇。

Panda said...

中學時代吃過大家樂的咖哩雞飯,雞是炸過的雞翼,薯仔也是炸過的,明顯是下午茶時間的剩餘物資…

kafailo said...

現在的咖哩雞飯,薯仔仍是炸過的。咖哩雞飯給雞翼倒是奇。