2007-02-24

想轉地盤

愈來愈不喜歡Blogger,單是沒有trackback和不能調教自動ping已經太弱,想轉地盤。

Wordpress看來功能強勁,有一點我覺得很好,就是URL接受中文,於是中文標題的post不用如Blogger般背着blog-post_23.html這類無意義的URL。

blogSpirit也可以,但要錢耶……

新浪人多勢眾,氣氛好。但每篇文的URL帶着長長的query,討厭。

8 comments:

sidekick said...

中文url 梗係唔係好o野啦~
有時, 人o地link 你時就好易會出事...
不過, wordpress.com 個panel 有個post slug(唔記得有冇串錯), 可以俾你為篇文加個名.

其實blogger 新版都幾ok o架, 快好多, 又可以set label(類似tag o既物體啦~)
我upgrade 都唔太難(可能我文少), 不過見"冬之谷"咁多文都升到級, 可以諗諗佢喎~ :)

BTW, wordpress.com可以搬blogger d 文過去, (第一要點, 你個blog 要係utf-8), 如果唔係, 唔好亂試!

kafailo said...

我是在用blogger新版,也有用label。

聽你說「中文url 梗係唔係好o野啦」,我當堂要再諗諗。

咁其實wordpress係唔係好嘢來的﹖

rururu said...

我都多咗對blogger發忟憎。
但係,寫blog不是我的職業,熱愛程度也不大得讓我想作出改善,假如你搵到個user-friendly又唔洗錢,話我知

kafailo said...

所以就是在這兒問有哪個好。

sidekick said...

wordpress.com? ok 好o野啦~
而家多o左d widget, sidebar 都可以放好多類o既code~
鍾意咪求其reg 個試o下囉, 試用完覺得好先叫人過去囉~ :)
示範單位:
http://sidekick.wordpress.com/

羊小吉 said...

我都叫做試過幾個:Blogger, Sina, Yahoo! HK Blog, Yahoo! 360, MSN Spaces, Wordpress, Roodo, BlogHK (執左), AOL..仲有d都唔好提..

用得最耐算係 Blogger,不過都搬左 lu,搬左去台灣既天空部落,貪佢有分類、搜尋、打包..

咁實有d野爭既,例如 tag.而匯入舊文又淨係得咩無名、樂多..所以我都仲未搬晒.

kafailo said...

羊小吉﹐你試過很多個啊。台灣的部落格﹐會不會只有big5﹐沒有UTF-8呢﹖沒有UTF-8﹐打廣東話不好!

kafailo said...

蠢,該先看你的天空部落,便知道有UTF-8。